טופיק – סיבים לשיער דליל

טופיק (Toppik) הינו פתרון קל, פשוט ומהיר  לשיפור המראה במקרי נשירת שיער, התקרחות, ושיער דליל אצל נשים וגברים. חשוב להבהיר, זהו פתרון זמני קוסמטי, פשוט ומהיר לכיסוי קרחות הנוצרות בגלל התקרחות ונשירת שיער ואינו תכשיר לטיפול בבעיה.

ניתן לרכוש את התכשיר בתור ספריי מעבה שיער, אבקה או כשמפו, יש מגוון מוצרים בשוק במבחר גוונים לבחירה.

6 עובדות שכדאי לדעת על טופיק:

                • התכשיר מגיע ב-9 גוונים שונים לבחירה, כך יכול כל אדם להשתמש בתכשיר היעיל למילוי אזורי שיער דליל בהתאם לגוון השיער הטבעי.
                • אפשר להשתמש בתכשיר גם לטשטוש שיער לבן ולטשטוש השורשים של שיער צבוע.
                • טופיק לשיער אינו מכתים, וניתן לישון עמו ללא חשש.
                • אין לתכשיר תופעות לוואי
                • ניתן להשתמש בו בכל מצב של התקרחות או שיער דליל וכן מיד לאחר השתלת שיער, לצורך כיסוי הגלדים, וכהשלמה להשתלת שיער בכלל.
              • מוסר בחפיפת השיער.

איך טופיק עובד?

התכשיר מכיל סיבי שיער מיקרוסקופיים מחומרים אורגניים, הסיבים משתלבים באופן טבעי עם שיער הראש (קרטין ופרוטאין) ע"י כך שהם מתפזרים בין השיערות, נתפסים בהן באמצעות חשמל סטאטי, ומכסים מיד את האזור הדליל.הסיבים מתמזגים עם השיער עד כדי כך, שאפילו עין מאומנת היטב תתקשה להבחין בקיומם.

בניגוד ללא מעט תכשירים לשיער דליל, השימוש בספריי או אבקת טופיק בטוח לחלוטין. המוצר מאושר על ידי משרד הבריאות ומומלץ על ידי מומחים לרפואת עור ושיער. ניתן להשתמש בבטחה בתכשיר גם כשעוברים טיפול מיוחד בשיער, בהתאם להמלצות הרופא המטפל.

איך משתמשים בטופיק ולכמה זמן הטיפול מחזיק?

השימוש בתכשיר קל וידידותי ואין צורך בעזרה של אדם אחר. מומלץ לחפוף את הראש לפני הטיפול כדי לשמור על ראש נקי, חשוב לייבש היטב את השיער אחרי החפיפה.

הנחיות לשימוש:

              1. יש לאחוז בתכשיר מעל האזור הדליל בראש. במידה ומשתמשים בתכשיר אבקתי יש לפזר את הסיבים מעל האזור הדליל, השימוש בטופיק ספריי נוח יותר, יש ללחוץ על ראש הספריי לחיצות עדינות וקצרות לפיזור הסיבים באזור הרצוי.
              1. חשוב לנער קלות את התכשיר כדי לאפשר לאלפי סיבים לצאת מפתח התכשיר ולהשתלב באופן מושלם בשיער הראש.
              1. כדי לקבל מראה טבעי חשוב לטפוח בעדינות ובקלות על השיער, לאחר פיזור הסיבים.
              1. לאחר השימוש ניתן לסרק את השיער בעדינות, במידה ומעוניינים אפשר לעצב את השיער בעזרת מעט ג'ל רק בקצוות השיער מבלי לגעת בסיבי הטופיק, או לשים ספריי רגיל או ספריי לקיבוע של הטופיק

המראה החדש יישאר באופן מושלם עד לחפיפת הראש הבאה, את התוצאה רואים מיד. ראוי לציין כי הסיבים עמידים בכל תנאי מזג האוויר, הם יורדים בקלות בחפיפה. אין צורך לחשוש מהכתמת בגדים או כרית השינה לאחר השימוש ועיבוי השיער, הסיבים נותרים במקומם ללא חשש, עד לחפיפה הבאה.

טופיק המלצות מלקוחות

הסוד הגדול של הסלבס הוא שהרבה מהם משתמשים בטופיק הנותן להם מראה מלא שיער, אבל לא רק סלבס מתשמשים בתכשיר. ישראלים רבים נעזרים בתכשיר טופיק ספריי ממלא שיער או בתכשיר האבקתי, ביניהם שי א. מצפון הארץ העושה שימוש קבוע בתכשיר כדי לכסות אזורים דלילים. שי מספר " תכשיר טופיק מסייע לי להסתיר אזורים דלילים בראש וליהנות ממראה של שיער מלא, בריא ושופע. השימוש בתכשיר פשוט, לפני כל יציאה מהבית מפזרים את הסיבים, טופחים על השיער ועד לחפיפה הבאה אין צורך לדאוג".

לצפייה בתמונות 'לפני ואחרי' שימוש בטופיק

פתרונות קוסמטיים נוספים לשיער דליל

פאות ותוספות שיער – פאות ותוספות שיער הן למעשה שיער מלאכותי או טבעי המיועד לכסות את השיער הדליל או המקריח בקדמת הראש או בחלקו העליון, ולהתמזג לחלוטין עם השיער הקיים. כיום קיימות שיטות המחברות את תוספי השיער בהדבקה ישירה לקרקפת, בשזירה או בהלחמה אל השיער הקיים. מדובר בפתרון פשוט ומהיר המתאים כמעט לכל אחד, שכן בניגוד לטיפולים רפואיים, אין הוא מצריך המתנה של חודשים עד לקבלת תוצאות של שיפור מראה השיער.

החיסרון החזותי הבולט בשיטה זו הוא היכולת לזהות בקלות יחסית את תוספת השיער, בעיקר לאחר שימוש ממושך, כיוון שצבעה משתנה עם הזמן, ואינו זהה עוד לצבע השיער הקיים. חיסרון משמעותי יותר הוא הנזק הנגרם מההדבקה או מהשזירה של תוספת השיער. בשזירת התוספת נוצרת משיכה ממושכת של השיער הקיים, דבר הגורם להיחלשותו ולתלישתו.

בשיטת ההדבקה יש לגלח קודם לכן אזור מסוים בראש, כדי למרוח עליו את הדבק להצמדת תוספת השיער. הניסיון מוכיח כי באזור שגולח עלול השיער עם הזמן להפסיק לצמוח, בגלל השפעת הדבק. טיפולי השזירה או ההדבקה מחייבים את המטופל לחזור לעתים מזומנות אל מכון הטיפולים כדי לתחזק את התוספת או לחדש את התהליך. מאחר שהשיער מתחת לתוספת ממשיך לצמוח, התוספת מתחילה לזוז וזקוקה להידוק. שימוש בתוספת שיער תסתיר את האזור הדליל או המקריח אך בניגוד לתכשירים כמו טופיק, שימוש ממושך עלול לגרום בסופו של דבר לפגיעה בלתי הפיכה בשיער.

מקורות נוספים: לאתר טופיק

מלאו פרטיכם עכשיו ונחזור אליכם בהקדם!

הצטרפו אלינו בפייסבוק

טופיק – לטיפול בדלילות שיער