- היירלוס - https://hairloss.co.il -

השתלת שיער לגברים

רבים מהגברים בימינו סובלים מהתקרחות. התקרחות גברית עשויה להופיע כבר בגילאי ה- 20 והיא עשויה להיות תוצאה של סיבות מגוונות. (ישנה התקרחות גברית טיפוסית גנטית הורמונלית, התקרחות כתוצאה ממחלה, התקרחות צלקתית ועוד).

כאשר שיער ראשנו מקריח אנו נראים מבוגרים יותר ומרשימים פחות, ולכן, פונים גברים רבים אל הרפואה הקונוונציונלית, הרפואה המשלימה, משנים את אורח החיים ועוד. אחת הדרכים היעילות אשר מטפלות בתופעת ההתקרחות הינה השתלת שיער. במרבית המקרים, ממליצים הרופאים שלא לבצע טיפול השתלת השיער לפני גיל 25 משום שבגיל צעיר קשה לאבחן את סוג ההתקרחות. כיום, מציעים מגוון מכונים, רופאים ומטפלים את שירותיהם ולכן יש לאתר את הרופא המתאים והמקצועי ביותר, רופא אשר מתמחה בתחום השתלות שיער.

סובל מהתקרחות? 2 שיטות חדשניות לביצוע השתלת שיער לגברים

אם אתה סובל מקרחת או מתופעת נשירה בשיער ואתה מעוניין לבצע השתלת שיער, יהיה עלייך לבחור את הרופא בקפידה. בצורה זו תוכל למנוע טעויות אשר יגרמו לנזקים, כדי לבצע את הבחירה הנכונה מומלץ עבורך להתייעץ עם רופא עור ולקבל המלצה על הרופא המתאים לביצוע השתלת השיער.

העידן המודרני הביא עמו מגוון שיטות להשתלת שיער. השיטות נבדלות זו מזו בעיקר באופן הוצאת השתלים. בין השיטות הנפוצות ביותר קיימות שיטת ה- FUT ושיטת ה- FUE.

השתלת שיער FUT

במסגרת ההשתלה לוקח הרופא רצועת שיער עם עור מחלקה האחורי של הקרקפת, תופר את המקום מה שמשאיר צלקת מינימליסטית. באמצעות הטכניקה בה משתמש הרופא (טכניקה אשר נקראת בשם: Tricophitic Donor Closure), מסוגל השיער לצמוח בתוך הצלקת ולטשטש אותה. אז איך זה מתבצע? במהלך הטיפול מוציא הרופא את רצועת השיער מהאזור התורם , הוא עובד עם צוות בנות שמפרידות את הרצועה לשתל שתל ויחד משתילים באזור המקריח. הטיפול מתבצע תחת הרדמה מקומית, אינו כואב (לאחר כמספר שעות עלול המטופל לחוש בכאב אך הכאב יעלם באמצעות משכך כאבים). באמצעות השיטה ניתן להשתיל כ- 3500 שערות בממוצע במהלך 4-5 שעות והמטופל יישאר עם צלקת מזערית.

השתלת שיער FUE

במסגרת ההשתלה מוציא הרופא המטפל שתל שתל מהאזור התורם ומשתילו באזור המקריח. הנקב נסגר לאחר כ- 3-4 ימים. יתרונה של השיטה הזו הוא שהיא אינה משאירה כל צלקת. חסרונה הוא שכדי לבצע השתלה כזו יש לגלח את הקרקפת, כמו כן, המחיר של השתלת שיער בשיטת ה- FUE גבוה יותר מאחר וזמן ההשתלה ארוך יותר. משום שאין שימוש בתפרים ההחלמה מהירה ואינה כרוכה בכאבים.

למידע ותיאום ייעוץ, מלאו פרטיכם כאן!