- היירלוס - https://hairloss.co.il -

תוספות שיער לגברים

כל המידע על תוספות שיער לגברים

תופעת ההתקרחות בקרב גברים עולה יותר ויותר למודעות החברתית, כמו גם חשיבותו של המראה החיצוני בקרב גברים בני גילאים שונים.

הפתרון הפופולארי ביותר המוצע לבעיית התקרחות או הידללות הינו תוספות שיער אותן מחברים באמצעות שיטות שונות ומגוונות. על מנת לבחור את השיטה המתאימה ביותר לכל אדם, חשוב להכיר את כל אחת מן השיטות ולבחור בשיטה המתאימה ביותר מתוך המגוון הרחב המוצע לגברים בגילאים שונים.

תוספות שיער לגברים - טיפול בנשירת שיער ובהתקרחות
תוספות שיער לגברים – טיפול בנשירת שיער ובהתקרחות

השיטות המומלצות לתוספת שיער לגברים

קיימים מספר פתרונות לנשירת השיער – הפתרון שנחשב לטוב ביותר כיום הוא השתלת שיער, אך כמו כן קיימים גם תוספות שיער המבצעות את המשימה.

תוספות השיער השונות מתחלקות למגוון רחב של סוגים שונים ולכן בבדיקת אפשרות של הוספת שיער לראש יש לשים לב לשיטה המיושמת בעת הוספת השערות החדשות. שיטות שונות של תוספות שיער כוללות הדבקה ושזירה, הלחמה ועוד. בעוד שזירת השיער אינה מהווה כל סכנה מבחינת הקרקפת או גוף האדם, הדבקת השיער בשיטות שונות יכולה להיות הרסנית לשיער. מדובר בדבקים ייחודיים מסוגים שונים שחלקם אינם בריאים לעור הקרקפת ועלולים להוות סכנה של ממש. לכן בבחירת השיטה לתוספת שיער יש לקחת בחשבון את סוג השיטה ואת סוג הדבק, במידה ומדובר בהדבקת שיער. כמו כן, ישנן שיטות הכוללות הלחמת השיער או יצירת זקיקים דמויי שיער שאינן גורמים לכל נזק. אלו יכולים להיות נהדרים עבור הסובלים מתופעת התקרחות.

תוספות שיער ? קבוע או זמני?

גברים רבים מתלבטים באשר למידת הקביעות והיציבות של השיטות השונות. תוספות שיער המחוברות אל השיער הטבעי באמצעות קליפסים, מחברים אחרים או שזירה וחרוזים אינן מהוות תוספות קבועות ויש לחדש אותן מדי תקופה. לעומת זאת ישנן שיטות דוגמת הלחמת השיער באמצעות קרטין ? שיטה המהווה תוספת קבועה אותה אין לחדש כלל אלא במקרים של התארכות השיער ורצון לחדש את התוספות באופן ייחודי. תוספות שיער שונות דוגמת זקיקי שיער היוצרים הדמיה של השיער ? מאפשרות הנאה ממראה שיער בריא וצעיר אולם יש לחדש אותן כעבור כל מקלחת. ישנה שיטה נוספת של הדבקת השיער ? שיטה זו טומנת בחובה מגוון רחב של אפשרויות שונות המבוססות על אי אילו דבקים מסוגים מגוונים. חלק מהדבקים הינם בשיטת הדבק המהיר ואחרים עשויים סיליקון. יש חשש כי פסי הסיליקון יפלו ובכל מקרה לא מדובר בתוספת קבועה.

למי מתאימות תוספות השיער?

כל גבר הסובל מהקרחה במידה כלשהי או נשירת שיער יכול ליהנות מתוספות שיער ייחודיות במגוון השיטות הקיימות כיום. באמצעות בדיקה פשוטה ניתן לבדוק את השיטה המתאימה ביותר לתוספות השיער העונות על הצרכים הייחודיים של כל לקוח באשר הוא.

הקלק כאן לקבלת מידע נוסף על תוספות שיער.

למידע נוסף על שיטות טיפול בנשירת שיער: