תוספי מזון הם חומרים המכילים את מגוון הויטמינים, המינרלים והחומרים התזונתיים שלא כולנו אוהבים לאכול בתפריט הרגיל שלנו. למשל ויטמין סי הוא ויטמין חיוני לגופינו אבל מה לעשות שלא כולם אוהבים את המאכלים שמכילים את הוויטמין הזה. בדיוק לחוסר הזה נכנסים תוספי מזון שבאים למעשה לפצות על מה שהגוף לא מקבל מאיתנו. חשוב להדגיש שאין תחליף לתזונה נכונה, כלומר תוספים שונים בהחלט יכולים לעזור אך אינם יכולים להוות תחליף לתזונה בריאה ומזינה. המטרה של כולנו בסופו של דבר היא לאכול כמה שיותר מוצרי מזון מזינים ובריאים אך צריך גם להסתכל למציאות בעיניים ולהבין שלא תמיד המאכלים שהם חלק בלתי נפרד מחיינו אכן מכילים את מה שגופינו צריך. שימוש קבוע בתוספים ישפר משמעותית את התחושה שלנו במהלך היום ובהחלט יהפוך אותנו לבריאים וחזקים יותר. אחד היתרונות הבולטים של תוספי מזון הם לשמור על השיער הגברי על הראש ולמנוע תופעת נשירה בשיער. גברים רבים סובלים מבעיה מצערת זו שתוצאותיה הסופיות הן קרחת מלאה. אז איך למנוע נשירת שיער בעזרת תוספי מזון?

 תוספי מזון- מחזק את השיער

בעיית ההתקרחות הגברית היא בעיה רחבת היקף והרבה מאוד גברים בישראל בפרט ובעולם בכלל סובלים ממנה מאוד. שיער שנושר יכול להיות בגלל גנטיקה כמובן אבל בלא מעט מקרים הנשירה נגרמת כתוצאה מתזונה לא נכונה ושמירה לא נכונה על הגוף שלנו. תוספי מזון מחזקים את השערה, מונעים ממנה לנשור ולמעשה משאירים את השיער על הראש. שימוש קבוע בתוספי המזון הנכונים והמתאימים יכול לעזור לכם מאוד במלחמה נגד הנשירה וגברים שכבר חשבו על כך שלא יפגשו לעולם את הספר יכולים לשמור את המסרק לעוד כמה שנים.

 כל אחד ותוספי המזון המתאימים לו

תוספי מזון כוללים אין ספור סוגים ולכן לא כל תוסף מזון מסוג אחד מתאים לכל אחד ויש לברר טרם השימוש מהו תוסף המזון הנכון ביותר. לכל אחד ואחת מאיתנו חסר חומר תזונתי אחר בגוף שאותו הוא בהחלט יכול להשלים עם תוסף מזון אבל חשוב לשאול ולברר בדיוק מהו תוסף המזון התאים ביותר. בהקשר של ההתקרחות הגברית בהחלט ישנו מצב אפשרי שבו תוסף מזון אחד לא יתאים לגבר אחר ולא יעזור בבעיית הנשירה. בדיקה מדוקדקת טרם השימוש היא לא בגדר המלצה, אלא בגדר חובה עבור כל אחד ואחת מאיתנו על מנת שנוכל להפיק את המירב מהשימוש בתוספי המזון וכמובן לשמור על בריאות הגוף שלנו ולמנוע תופעות לוואי.

המאמר מוגש באדיבות  טבע קסטל – תוספי מזון מובחרים

אולי יעניין אתכם גם: נשירת שיער אצל נשים