גברים רבים וטובים מכירים את הבעיה הזו, חלקם אפילו מגיל צעיר יחסית: לאט לאט מבחינים במראה באזורים דלילים בקרקפת, לעתים בשיער מועט שנשר על הכרית בבוקר, השיער כבר לא סמיך כמו פעם, הוא נסוג, מתחילים לראות "מרווחים" בין השערות או נקודות קרחת קטנות. זה אמנם לא כיף גדול, אבל לא צריך להתרגש מזה יותר מדי. ההתקרחות הגברית היא כאמור מצב נפוץ מאוד, כך שאתם לא לבד והרבה יותר קל להשלים עם המצב. יש מי ש"זורם" עם ההתקרחות ומגלח את כל הראש כבר בהתחלה, ויש מי שעדיין מעדיף להסתיר את המצב כל עוד נשארה לו כמות מסוימת של שיער על הראש. עבור סוג האנשים השני – השימוש בטופיק הוא אידיאלי ולמעשה מהווה פתרון לשיער דליל והתקרחות.

אז איך זה בעצם עובד?

טופיק הוא למעשה תכשיר קוסמטי המורכב מסיבי שיער אורגנים טבעיים העשויים מהחומר ממנו עשויה שיערה (קרטין ופרוטאין). סיבי השיער נצמדים לשיער הראש בעזרת חשמל סטטי וכך מתמזגים איתו בקלות ופשוט מסתירים את כל האזורים הדלילים והקרקפת הבוהקת. בין רגע הראש נראה אחרת לגמרי והאזורים הדלילים הופכים לבעלי מראה טבעי ומלא. ולא, זו לא סתם הסתרה שטחית של האזורים הדלילים – המראה שמתקבל נותן תחושה של שיער אמיתי לכל דבר. גם עין מנוסה לא תוכל להבחין בהבדל, אפילו מקרוב!
סיבי השיער של טופיק נצמדים בחוזקה לשיער לזמן ארוך מאוד, גם ביום, גם בלילה, כשהולכים לישון ואפילו בתנאים של רוח וגשם קלים. המראה המלא והמושלם מחזיק עד לחפיפה הבאה, ואז יישטפו סיבי השיער בקלות. היתרון הזה הופך את טופיק לחסכוני מאוד ומספיק לשימוש פעמים רבות.

ואיך משתמשים?

פשוט מנערים את התכשיר מעל אזור השיער הדליל, יוצרים מעיין שבילים בשיער ובין השבילים בוזקים את סיבי השיער, קרוב לקרקפת, בכמות הדרושה עד שמתקבל מראה טבעי. מסדרים חזרה את השיער וטופחים קלות על השיער. יש לוודא לפני הפעולה שהשיער נקי ויבש. טופיק לא מתיימר להצמיח שיער או לחזק שיער קיים, תפקידו לתת פתרון לשיער דליל על ידי טשטוש והסתרת מפרצים, שיער דליל וקרחות המתחילות להיווצר, ובמקביל להעניק נפח ומראה מלא לשיער. אז עד שתימצא שיטה יעילה להצמחת שיער שאבד, סיבי השיער של טופיק הם הפתרון הטוב והאפקטיבי ביותר להחזרת מראה של שיער מלא לראש. תכשיר קוסמטי קטן ופשוט- ללא תופעות לוואי- שעושה עבודה גדולה ושינוי עצום.