השתלת שיער לנשים

נשים וגברים בארץ ובכל העולם מתמודדים עם תופעת התקרחות, בעוד ישנם גברים המאמצים את הקרחת לראשם אצל הנשים הדבר מורכב יותר. עבור נשים קרחת נחשבת לאסון של ממש, כל הנשים מקפידות על מראן ומעוניינות להפגין ראש מלא בשיער וליהנות מאסתטיקה גבוהה ומרשימה. כדאי לדעת כי ישנם פתרונות מתקדמים ומוכחים עבור נשים הסובלות מתופעת התקרחות נשית או מבעיות כמו שיער דליל ונשירה מוגברת, כך הן יכולות לשמור על מראה נשי ומושך וליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר, ללא פגיעה בדימוי העצמי.

חשוב לציין כי על פי הנתונים והסטטיסטיקה כ-80% מהגברים יתקרחו בשלב זה או אחר בחייהם, בקרב הנשים כ-25% מהנשים עד גיל 40 סובלות מנשירת שיער העשויה להוביל להתקרחות. נשים רבות אחרי גיל 50 סובלות מסיבות שונות ומגוונות מתופעה של הידלדלות שיער הראש, התופעה עשויה לגרום להתקרחות, לכן נשים רבות מחפשות פתרונות יעילים, ביניהם השתלת שיער לנשים ושיטות נוספות.

מחזור החיים של שיער הראש

לשיער הראש שלנו שני חלקים עיקריים- גוף השערה הבולט מעל הקרקפת והשורש בעומק העור. השערה צומחת באופן מחזורי, בממוצע חייה כ-4 שנים, לאחר מכן היא נושרת וצומחת שערה חדשה במקומה. במצב תקין כ-85% משיער הראש נמצאים במצב של צמיחה ו-15% במצב מנוחה. קיימת נשירה טבעית המשתנה מאדם לאדם, אך כאשר מגלים סימני התקרחות או סובלים מנשירה מוגברת יש לפנות במהירות לרופא מומחה כדי לבדוק מהן הסיבות לשיער הדליל ולהתקרחות ומה ניתן לעשות.

כאשר קיימת בעיה, במקום השערה שנשרה לא צומחת שערה חדשה, לכן עם הזמן ניתן לגלות סימני התקרחות. אבחון בזמן של התופעה מאפשר לרופא המומחה להציע מגוון פתרונות, לפני שמתרחש נזק בלתי הפיך לשיער הראש.

סיבות להתקרחות נשית

ישנם מספר גורמים וסיבות לתופעת התקרחות נשית, הסיבה העיקרית היא גנטיקה. נשים לאחר גיל ההתבגרות מתחילות לסבול בדרגה זו או אחרת מתופעת נשירת שיער, לרוב ההתקרחות אטית אך נובעת בעקבות טראומה או שיבוש הורמונלי (לדוגמה, אחרי לידה או לאחר הפסקת נטילת גלולות למניעת הריון), ההתקרחות עשויה לגבור בגיל המעבר וגם להופיע בפתאומיות.

בנוסף, יש עוד מגוון סיבות לתופעת נשירת שיער אצל נשים, ביניהן:

    • לידה.
    • טיפולי כימותרפיה.
    • תופעות לוואי של תרופות.
    • מתח נפשי.
    • מחלות זיהומיות באזור הקרקפת ובשיער.
    • חרדות.
    • תזונה לקויה או תופעות לוואי של דיאטות ומשטרי תזונה קיצוניים.
    • טיפולי יופי תכופים לשיער (פן, צבע לשיער, החלקות וכד'…)
    • קוקו אסוף ומשוך בחוזקה ועוד…
    • הפסקת גלולות למניעת הריון
    • חוסר בברזל
    • היפר או תת פעילות של בלוטת המגן

השתלת שיער לנשים – פתרון מהיר וטבעי

לאחר מתן אבחון מקצועי ומדויק של תופעת ההתקרחות ימליץ הרופא על שיטת הטיפול המתאימה והנכונה ביותר. במקרים מסוימים הוא ימליץ לנשים לעבור השתלת שיער.

ישנן שתי שיטות עיקריות לביצוע השתלת שיער לנשים:

    1. השתלת שיער Fut:
      השיטה הקלאסית המבוצעת ע"י הוצאת רצועות עור עם זקיקי שיער מהחלק האחורי של הקרקפת (מיקום בו השיער אף פעם לא נושר), הפרדת השערות מתחת למיקרוסקופ ואיגודן לקבוצות שיער קטנות ע"מ להשתילן באזור הדליל. בשיטת ההשתלות המתקדמת יותר מוציאים באמצעות מחט ייעודית זקיקי שיער מהחלק התורם ומשתילים אותם באזור הדליל בעזרת מכשיר ייעודי.
    1. השתלת שיער בשיטת Fue:
      שיטת השתלת שיער נוספת, המתבצעת ונעשית תחת הרדמה מקומית, המטופלת יכולה במהלך הטיפול לצפות בטלוויזיה ולשוחח עם הצוות במרפאה. בסיום הטיפול המטופלת משתחררת לביתה.

*חשוב לדעת:

    • לאחר ההשתלה השיער המושתל נושר תוך זמן קצר אך זקיקי השיער נותרים במקומם ולאחר כשלושה חודשים מתחיל שיער חדש לצמוח בקצב ממוצע של ס"מ בחודש.

השתלת שיער לנשים במרפאתו של ד"ר אלכס גינזבורג

ד"ר גינזבורג, מומחה למחלות עור ושיער, נחשב למומחה בעל שם עולמי בתחום השתלות שיער לנשים ולגברים. ברשותו ניסיון רב וידע עשיר בתחום השתלות השיער ואבחון התקרחות נשית. בקליניקה של ד"ר גינזבורג מציעים פתרונות מתקדמים לנשים הסובלות מתופעות כמו שיער דליל והתקרחות, לאחר אבחון מדויק צוות הקליניקה מציע טיפול יעיל לנשים על מנת לסייע להן בבעיה ולשפר את איכות חייהן.

מלאו פרטיכם עכשיו ונחזור אליכם בהקדם!

הצטרפו אלינו בפייסבוק

טופיק – לטיפול בדלילות שיער